Trend Mini Teması Hakkında Bilgi

05:25:00
Son zamanlarda bir çok yanlış anlaşılmadan dolayı yollanan mail aldım. Maillerde hep şu yazıyı kaldırın, onu bunu kaldırın türünde idi. Uzun süre önce entegre edip paylaştığım TrendMini temasını kullanan bazı kötü niyetli kullanıcılar başkalarının emek verip yazdığı yazıları çalmış ve yayınlamış. Bu yetmezmiş gibi temadaki menülere ve logoya eklediğim linkleri kendi sitelerine göre düzenlememişler. Çalınan yazıların asıl sahipleri temamı kullanan sitelerin bana ait olduğunu düşünerek iletişim formundan bana ulaşmışlar. Neyse ki kendilerine anlattım ve konu kapandı. Ama sonuç olarak mağdur ben oldum. Bu yüzden bozulmuş ve kaymış olan TrendMini temasını WordPress versiyonuna daha benzer şekilde yeniden kodlamaya başladım.
İlk entegre ettiğim zaman acemiydim. (Şimdi ki bilgi yeterliliğim kişiden kişiye göre değişir) Sadece footerda olacak şekilde ve logosu orijinal tema ile aynı olacak şekilde güzelce kodladım. Sonuç gerçekten harikulade oldu. Yenilikleri ise bir liste haline getirdim.
  • Temanın XML boyutu 65 Kb'dan 54 Kb'ya düştü. Daha az kod olduğu için site açılışında ufak bir artış oldu.
  • WordPress versiyonunda da olduğu gibi sidebardaki eklenti başlıkları 11 farklı renkte oldu.
  • Yorumlar Blogger'ın desteklediği kadar orijinal temadaki gibi oldu.
  • Eklediğiniz sayfalar artık tema ile uyumlu gözüküyor.
  • Oluşan çözünürlük kaynaklı kayma problemi çözüldü.
Eski temadaki kullanılan resimleri sildim. Bu yüzden temayı yeniden yüklemeniz gerekecek. Yenilenen temayı buraya tıklayarak konu içinden indirebilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

Seorang blogger pemula yang masih belajar dalam menulis sebuah artikel yang menarik dan berkualitas untuk dibaca.


Artikel Menarik Lainnya

Next Article
Next Post
Previous Article
Previous Post

Blogger
Disqus
Pilih Sistem Komentar Yang Anda Sukai

Hiç yorum yok

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *