Blogger Canlı TV Teması İndir

12:34:00

Evet yine sizlere güzel bir blogger temasıyla geliyoruz. Ön konuşmamızı okuyan herkesi tebrik ediyorum. Okuyan kişilerin bir çoğu yazarlık aşamasında kelime haznesini geliştirmek istemesi olduğunu düşünüyorum ve yine bu uzun yazımı yazarken üzülüyorum. Gerçek bir okur sever ile karşılaşmak iyi olurdu. Kurumsal maskemizi çıkarıp samimi sözcükler ile gerçek bir blog yazısı yazıyoruz, bunu bir süredir sizler için yapıyoruz. Şimdi sizlere legal olarak dağıtıma açık tüm kanalları bir araya toplayarak canlı tv veya canlı yayın siteniz veya projeniz için blogger hazır sisteminde bir alt yapı olarak kullandığınız blogger'a uyumlu harika bir Canlı TV blogger teması yayınlayacağız ayrıca tanıtacağız. Hemen başlamak istiyorum aksi halde sizi sıkmak istemem. 

Tema Özellikleri

Aslında bu başlık değişebilir çünkü tema özellikleri yerine temaya ilk bakış diyebilirdim ama maalesef diğer yayınlarda böyle yaptık, seriyi bozamam gerçi önemi de yok neyse devam edelim. Temayı kendim de kullandım yani deneme amaçlı eski bir projem olan hd canlı tv izleme blogger siteme uyarladım. Gerçekten çok kolay bir geliştiriciye açık. Yani blogger'ı iyi bilmeniz gerekmez. Tema gayet sade ve oturaklı bir tema. Özelliği fazla yok gerçi bu tür konu itibari ile video siteleri fazla gösterişli olmamalı. Reklamları yerleştirdiğiniz takdirde sizi paraya boğabilir. Üst kısımda arama yeri çok gereksiz olmuş orayı sizler reklam alanı olarak kullanabilirsiniz. Menü altında küçük buton şeklindeki tv logoları gayet hoş ve kolay bir arayüzü sunmuş ziyaretçiye.

İçerik kısmına indiğimizde gördüğümüz o şık tasarım gerçekten olağanüstü bir şekilde etkiliyor beni. Çok sade. Evet o sadelik çok etkileyici bir şekilde tasarıma renk katıyor. Tv'nin logosu tam ortalanmış şekilde üstte duruyor, şok şık gerçekten. Yorum kısmına baktığımda facebook yorum görüyorum sadece ve akıllıca olmuş çünkü blogger'da anonimdir, wordpresstir filan derken çok uğraştırıyor. Bir çok ziyaretçi facebook kullanıcısı olduğu için kolaylık sağlanmış oluyor.


TEMAYI İSTEYENLER ALTA E-MAİL ADRESİNİ YAZSIN MAİL ADRESİNİZE YOLLANACAKTIR


Sosyal Medyada Paylaş

Seorang blogger pemula yang masih belajar dalam menulis sebuah artikel yang menarik dan berkualitas untuk dibaca.


Artikel Menarik Lainnya

Next Article
Next Post
Previous Article
Previous Post

Blogger
Disqus
Pilih Sistem Komentar Yang Anda Sukai

9 yorum

E-Mail Adresinize Gönderilmistir. :)

Balas

E-Posta Adresinize Gönderilmiştir.

Balas

Kardeş Link Açılmıyo Başka Link Verirmisin

Balas

E-Posta Adresinize Gönderilmiştir.

Balas

E-Posta Adresinize Gönderilmiştir.

Balas

jrquenn@hotmail.com

Balas

atar mısın

Balas

atar mısın

Balas

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *