Blogger İddaa Teması İndir

15:00:00

Hepinize merhaba arkadaşlar bu yazımda sizler için Ücretsiz Blogger İddaa Teması paylaşacağım.Öncelikle tema nerden geldi onu anlatayım.
Aklımda her zaman bir iddaa sitesi açma fikri vardı.Alan adını aldım Blogger’a yönlendirdim.Fakat siteye uygun bir tema bulamadım.Daha sonra bulduğum bir Blogger temasının çeşitli yerlerini editleyerek bu hale getirdim.
  • Tema tamamen ücretsizdir.
  • Kodlama hatası yoktur.
  • Seo uyumludur.
  • Blogger İddaa Teması için kullanılabilecek şık bir temadır.
  • Ve birçok daha özellik…
Tema gerçekten Blogger İddaa Teması için güzel bir tema.Aşağıda indirme linki ve demosu mevcuttur.Temayı ben beğenerek kullanıyorum.Umarım sizde beğenirsiniz.Temanın indirme linki aşağıdadır.Anlamadığınız herhangi bir yer olursa yorum yaparak sorabilirsiniz.



Sosyal Medyada Paylaş

Seorang blogger pemula yang masih belajar dalam menulis sebuah artikel yang menarik dan berkualitas untuk dibaca.


Artikel Menarik Lainnya

Next Article
Next Post
Previous Article
Previous Post

Blogger
Disqus
Pilih Sistem Komentar Yang Anda Sukai

1 yorum

rar şifresini verir msiniz

Balas

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *