Scrolle v1 Blogger Teması İndir

14:07:00

Bugün sizlere biraz kişisel blog temaları paylaşmak istedim.Ve bana farklı gelen ayrıca göze hoş gelen bu temaları sizlerle paylaşmak istiyorum.Bu sefer ki temamız wordpress teması olmayıp blogger kullanıcları için hazırlanmış ve tamamen kişisel blogger sahiplerine özel olarak tasarlanmış ve kodlama açısından ise sade ve temiz olarak kodlanmış bir temadır.
Bana göre şimdiye kadar gördüğüm en iyi blogger teması diyebilirim.Temanın ismi Ocabbaroglu – Scrolle v1 Blogger Temasıdır.Şahsen ben bu tema için wordpressi bırakıp blogger geçmeyi bile düşünebilirim.Sadece bir şakaydı.Blogger kullanıcıları için bulunmaz bir nimet olarak düşünüyorum ve buradan paylaşıyorum.Bir çok sitede paylaşılmış ama ben yeni gördüm ve hemen okuyucularıma paylaşmak istedim.
Temanın navbar bölümü çok olmuş.Navbarın hemen üstünde headar kısmıda bol fonksiyonlu olmuş.Facebook beğen butonu,tweet butonu ve slogan burada yer alıyor.Seo bakımından da yeterli buldum temayı.Yazı içerisinde gereksiz kodlamalardan kaçınılmış,yani temanın temiz bir kodlama stili var.Sidebar’da navbar kadar şık duruyor.Koyu mavi renk tonlarından arka plan ile siteni ana hatlarını açık ve net ortaya çıkartıyor.


Sosyal Medyada Paylaş

Seorang blogger pemula yang masih belajar dalam menulis sebuah artikel yang menarik dan berkualitas untuk dibaca.


Artikel Menarik Lainnya

Next Article
Next Post
Previous Article
Previous Post

Blogger
Disqus
Pilih Sistem Komentar Yang Anda Sukai

Hiç yorum yok

Formulir Kontak

Ad

E-posta *

Mesaj *